Wednesday, December 22, 2010

winter beauty essentials

I don't know how the weather is at your place - wherever you may be right now.
But given the recent weather forecasts, snow, frost and cold has taken over pretty much everywhere.

However, if you're planning to survive winter with nourished skin, being a well-tender ski bunny, here are some of my must-have items this winter: 

Ich weiß nicht wie das Wetter bei euch ist, - wahrscheinlich sehr verschneit!
Für diese fiese Kälte habe ich einige meiner Must-haves zusammengestellt, für den Kampf gegen die Kälte!


Body Moisturizer

In my opinion the most essential item during winter time; be sure to take good care of your skin. What makes this easier for me is choosing a moisturizer with the loveliest smell! 
So, it doesn't matter for which price range you go as long as you will use your product on a regular basis!

Für mich - ganz ungeschlagen - das Must-have überhaupt!
Meiner Meinung nach ist es auch ganz gleich für welches Preis-Segment man sich entscheidet, so lange man sich regelmäßig eincremt, ist man auf der sicheren Seite. Ich entscheide mich daher immer öfter für lecker-riechende Cremes: Mandel, Vanille oder Marshmallows -ich liebe es!



Lipbalm

Do I need to say more? -Here some of my favorites

Hier meine liebsten Lippenbalsame




A frosty nailpolish
The one time during the year frosty polishes can shine in all their glam, also here there are many choices all across different price ranges!

Winter, Weihnachten - die Zeit im Jahr für glitzernde und funkelnde Nägel -für alle die drauf stehn.


Be cheeky!
Have a fresh teint - go all out on blushes, here my fav's

Ein frischer Teint ist immer was schönes, bei dieser Kälte aber besonders! Hier meine Lieblinge:

MNY 301

Maxfactor Creamy Blush

2 comments:

  1. Ich habe mir vor ner Minute den Lippenbalsam draufgeschmiert :-D

    LG

    ReplyDelete
  2. die körperbutter von body shop benutze ich auch...kann ich nur weiterempfehlen.

    bis dann,

    burcu

    ReplyDelete