Wednesday, December 29, 2010

better late than never

Lovely readers,
a quick Christmas haul, not really, these are all gifts of my beloved ones, however i was too lazy to take pictures of everything, anyways:
- Enjoy.
Ps. I have another Germany drug store haul and a little Primark haul on the way! so stay tuned!

Liebste Leser,
Nur ein schneller Weihnachts-Haul, es sind allerdings nicht alle Geschenke meiner Liebsten dabei;
liegt einfach an meiner fotografier-Faulheit.
- Viel Spaß dabei.
Ps. Die Tage war ich bei Primark und viel bei Dm unterwegs, da werdet ihr wohl mit weiteren Haul Posts rechnen müssen. ;)
















3 comments:

  1. aww these items look great! i love china glaze nail polish <3

    ReplyDelete
  2. Ooooh ich liebe Betty Barcley Parfum. ich benutze immer das blaue :)

    LG
    Tink

    ReplyDelete
  3. so schöne "klamotten", und die schuhe im header.....schwärm!
    LG

    ReplyDelete