Sunday, October 3, 2010

.If you never failed, you never lived.

Disclaimer: This post might be out of line vis-a-vis what you usually get to read on this blog.
However, that is no reason to stop reading right here!

Growing up has so far taught me a whole bunch of lessons.
When I graduated from highschool, I literally thought I owned the world.
I was soon to find out otherwise. It is not an easy road we all are walking on,
and sometimes it is hard to keep focused and to stay on track.
Especially when you get thrown off course, it will always be hard to get back up.

But in my opinion this is what life is all about: getting up again and again.

For that reason, I thought I would post this video: If you never failed, you never lived.
I think it's quite impressive and I really urge you to watch it!
- Promise, you WILL feel inspired afterwards!

So that's my contribution to the upcoming week, have fun and a happy monday!


Achtung: Dieser Post faellt ein wenig aus meinem ueblichen Raster,
das ist aber kein Grund nicht weiterzulesen!

Als ich vor ein paar Jahren mein Abi gemacht habe, war ich ueberzeut mir liege die Welt zu Fuessen!
Ueber die Jahre habe ich allerdings eine Menge gelernt, auch dass viele Sachen nicht immer so laufen wie man sie plant. Natuerlich verliert man manchmal den Mut und den Antrieb weiterzumachen und es wird hart das Ziel im Auge zu behalten.
 Aber meiner Meinung nach, ist das die Kunst am Leben, - Aufstehen und Weitermachen!
Jeder kann aufgeben, nur die wenigsten rappeln sich wieder auf.

Und aus diesem Grund wollte ich euch dieses Video zeigen, schaut es euch bitte an, ich finde es so inspirierend. Gut um sich aus der schlechten Laune wieder aufzurappeln!
- If you never failed, you never lived.

So, dies ist mein Wort zum Montag, vor allem weil es morgen wieder an die harte Arbeit geht,
also, schaut es euch an:



So, what do you think? - Tell me how you liked it and leave me a comment!

Und hat es euch gefallen? Seid doch so lieb und hinterlasst mir einen Kommentar!

1 comment:

  1. danke fürs verfolgen ! Das Video ist wirklich klasse ! Guten Start morgen !

    ReplyDelete